Teko daug kartu gabenti ivariu gabaritu aitvarus letktuvu, 80% praleido i salona.
Praktiskai nera problemu, kai leading edge susideda is dvieju daliu ir galima ji perpuse supakuoti. Tada nesi kaip nedidele lazdele rankose ir tiek.
Kai eini per apsaugos kontroles posta reikia butinai pamineti, kad tai aitvaras (ne meskere!) ir kad nera cia jokiu metalu (isimkite svarelius). Dazniausiai pasikalba tarpusavyje ir praleidzia. Geriausia tokiu atveju nepanikuoti ir stoveti ramiai.
Sakyciau neverta registruoti jo kaip sportinio bagazo ir moketi, o geriau eiti ir rizikuoti

Kelis kartus kai nepraleido, tai perdave uz mane i bagazo skyriu, tai biski bijojau, kad nesulauzytu, bet kolkas viskas ok.
Jei vistika aitvaru daug tai jau reikia normalios tases (pageidautina su paminkstinais/pakeitinimais, nes tiketina, kad ant tavo aitvaro bus uzmestas 20kg sveriantis lagaminas) ir ja reikia priduoti i bagaza, greiciausiai ir registruoti kaip sportini turta (anksciau LT buvo 100lt).
Be mixo pamineto plastikinio vamzdio kitas sprendimas is senuku yra pirkti putoplastini vamzdi, kuriuo apgaubiami sildymo vamzdziai.
Betkokiu atveju nesdamiesi aitvara (nesvarbu kaip supokuota) prikabinkite kazkur savo duomenis, kad pasitemetus ar jei is jusu paimtu per apsaugos patikra, jis pas jus griztu .