Nu del sveikatos as nerekomenduociau sitais dalykais uzsiiminet. Bent kolkas.
Landboardas savaime labai primena riedlentes ir snieglentes hibrida:
kojos ant lentos fiksuojamos (kaip ant snieglentes, tik ne normalus apkaustai, o kilpos), taciau valdymas visiskai kaip riedlentes (vairuojama pakreipiant lenta). Lenta neslysta shonu, nebent labai staigus posukis, kas irgi labiau panasu i riedlente. Landboardinant, priesingai nei ant riedlentes, reljefas daug ka lemia.
Problema normaliai boardinant, kad visa tai turi but derinama su aitvaru, o kai aitvaras didesnis (jei nori ir i ora pakilt), tai su juo jau ir be lentos susitvarkyt darosi nelengva. Priesingai nei vandeny kiekvienas bloskimas ant zemes kainuoja didesnius ar mazesnius suzalojimus (turbut matei bloge kaip zemele atrodo, kai as per ja perciuoziu)

Siulyciau bent is pradziu apsiribot siais uzsiemimais atskirai (galima boardint nuo kalno ir be aitvaro arba skraidint aitvara sovint normaliai ant zemes).
Kainos ten dazniausia irgi nejuokingos. Pati aitvara deveta galima isigyt ir nebrangiai, bet zinoma kiekvienas jo pazeidimas - nauja rizika pilotui. Jei nenori visa laika kabet rankomis uz aitvaro, reiks dar trapecijos ir baro (dirzho/kelniu, prie kuriu viskas segasi ir "pagalio", kuriuo aitvaras vairuojamas ir "depowerinamas" t.y. reguliuojamas aitvaro tempimo lygis).
Zinoma nereiktu pamirst apsauginiu reikalu: salmo, alkuniu, keliu, riesu apsaugu ir t.t.
Viskam susipirkt manau reikia nuo 2000Lt, jei pavyks labai gerai rast ir deveta iranga. Naujas inventorius ir dar Lietuvoj kainuoja kosmosa.
pvz vien trapecija ~500Lt, apsaugos riesam normalios nuo 100Lt ir rast sudetinga, salmas kazkur nuo 200Lt, 2x stropos aitvarui (reikes greiciausia keturiu) 200Lt ir t.t.
Matrasiniu aitvaru normalaus dydzio lietuvoj nemaciau, dazniausia eina vandens pripuciami bow kaitai. Apie situos reikalus Antanas daugiau galetu papasakot.
O del lentos man rodos Thomas uzsiimineja landboardu?