108 aitvarai
http://www.108.lt/forumas/

AITVARU LYGOS DLP FIGURU SIULYMAI
http://www.108.lt/forumas/viewtopic.php?f=22&t=849
Puslapis 11

Autorius:  Fivedots [ 2010.04.28 11:35 ]
Pranešimo tema:  AITVARU LYGOS DLP FIGURU SIULYMAI

Viskas apie figuras.

Autorius:  Fivedots [ 2010.04.28 11:47 ]
Pranešimo tema:  Re: AITVARU LYGOS DLP FIGURU SIULYMAI

TREE (svarbu kampai ir trumpejancios horizontalios tieses)
Prikabintas failas:
tree.jpg
tree.jpg [ 199.12 KiB | Peržiūrėta 8261 kartus(ų) ]

SNAKES (atkreipti demesi, kad pradeda is skirtingu pusiu, vienas kyla kitas leidziasi)
Prikabintas failas:
snakes.jpg
snakes.jpg [ 179.5 KiB | Peržiūrėta 8260 kartus(ų) ]

SHORT CONVERSATION (kai prasilenkia nera kampo, ketvirtis rato)
Prikabintas failas:
short conversation.jpg
short conversation.jpg [ 192.56 KiB | Peržiūrėta 8262 kartus(ų) ]

SAND TIME (lygiagretumas, sinchroniskumas)
Prikabintas failas:
sand time.jpg
sand time.jpg [ 246.31 KiB | Peržiūrėta 8262 kartus(ų) ]

OVER HILLS (puslankis ir kampai. Nusileidimas 2PT)
Prikabintas failas:
over hills.jpg
over hills.jpg [ 500.39 KiB | Peržiūrėta 8259 kartus(ų) ]

HANG A FRIEND (stall pozicijos, kilpos sinchronas)
Prikabintas failas:
hang a friend.jpg
hang a friend.jpg [ 187.2 KiB | Peržiūrėta 8257 kartus(ų) ]

ESCAPE (kampai, krastiniu ilgis)
Prikabintas failas:
escape.jpg
escape.jpg [ 205.04 KiB | Peržiūrėta 8257 kartus(ų) ]

DIAMOND STAND (yra vienas STALL)
Prikabintas failas:
diamond stand.jpg
diamond stand.jpg [ 264.96 KiB | Peržiūrėta 8257 kartus(ų) ]

SIAMOND SHARE (ispresti, kaip pradeti, kad nesusipintu)
Prikabintas failas:
diamond share.jpg
diamond share.jpg [ 212.32 KiB | Peržiūrėta 8259 kartus(ų) ]

BINOCULAR (apskritimu greitis ir tikslumas)
Prikabintas failas:
binocular.jpg
binocular.jpg [ 227.97 KiB | Peržiūrėta 8260 kartus(ų) ]



Taigi mano pirmieji eskizai. ka manot? Komentuokit, kol valdzia skraido padangemis. :)

Autorius:  Keturi Vejai [ 2010.04.28 12:28 ]
Pranešimo tema:  Re: AITVARU LYGOS DLP FIGURU SIULYMAI

Man asmeniskai nelabai patinka smailus kampai, ju pas mus daug individualiose figurose o tamsta irgi siulai eglute, stand. Perziurejau stack figuras, vos keli smailus kampai. Kodel? Gal sunkoka vizualiai ivertinti kiek laipsniu kampas? Kita vertus gal ir nera jokio skirtumo kiek tas kampas smailas :)

Autorius:  Fivedots [ 2010.04.28 12:30 ]
Pranešimo tema:  Re: AITVARU LYGOS DLP FIGURU SIULYMAI

Nu pas juo spiramideje yra smailus kampas. Matai, sunkiausia daryti smailu kampa i apacia. Sake Jurgis, kad net provai pliekiasi y zeme, kai piramide daro. :) Del to ir siulau eglute i virsu. Ir smailus kampai tik 2 figurose. :) i beje cia tik siulymai. Tikiuos ir kiti pasiulys ka nors ish savo puses. :)

Autorius:  zubitto [ 2010.04.28 14:01 ]
Pranešimo tema:  Re: AITVARU LYGOS DLP FIGURU SIULYMAI

fig8ros atrodo vaizd=ios :D mldc
tik man ta EN pavadinimuose knisa visur.. :evil:

Autorius:  Fivedots [ 2010.04.28 14:26 ]
Pranešimo tema:  Re: AITVARU LYGOS DLP FIGURU SIULYMAI

Nu tai isversiu jei nori. Manau cia kaip sakant, kad arciau tarptautinio standarto butumem. :)

Autorius:  Fivedots [ 2010.04.28 14:31 ]
Pranešimo tema:  Re: AITVARU LYGOS DLP FIGURU SIULYMAI

01. Medis
02. Gyvatės
03. Trumpas Pokalbis
04. Smėlio Laikas
05. Per Kalnus
06. Pakibk Ant Draugo
07. Pabėgimas
08. Deimantų Stovėjimas
09. Deimanto Dalybos
10. Binokuliaras

Prašom. :)

Autorius:  zubitto [ 2010.04.28 15:08 ]
Pranešimo tema:  Re: AITVARU LYGOS DLP FIGURU SIULYMAI

10-žiūreklis :D
tj aš suprantu.,tik nesuprantu kam en jai yra lt.

Autorius:  Fivedots [ 2010.04.28 15:30 ]
Pranešimo tema:  Re: AITVARU LYGOS DLP FIGURU SIULYMAI

10 - veizolas :)

Autorius:  zubitto [ 2010.04.28 17:05 ]
Pranešimo tema:  Re: AITVARU LYGOS DLP FIGURU SIULYMAI

06. завснуть с другом :twisted:

Autorius:  Polis [ 2010.05.04 9:37 ]
Pranešimo tema:  Re: AITVARU LYGOS DLP FIGURU SIULYMAI

Šaunus darbas ir nors ir mano nuomone yra likti prie STACK figūrų.
Trumpai, kurios nepatinka ir kodėl:
1 perdaug smalių kampų, sunkūs procentinis įvertinimas
2 reikia procentiškai gerai šią figūrą parengti, nes tie puslankiai vėjo lange gali būti labai sudėtingi tiek suskristi, tiek vertinti; figūra supaprastėtų jei būtų paplokštinta
4 perdaug smailių kampų, neaiškus išėjimas
10 bene sudėtingiausia figūra; vertinti apskritimus bus begalo sunku; jau STACK 'aštuonetai' yra siaubas, tai čia išvis 'beprotiškai fantastiškas' siaubas :D
Tiek, ačiū

Autorius:  Fivedots [ 2010.05.04 11:20 ]
Pranešimo tema:  Re: AITVARU LYGOS DLP FIGURU SIULYMAI

Nu va. Bent jau pakomentavo. :)

Autorius:  Fivedots [ 2010.05.04 11:42 ]
Pranešimo tema:  Re: AITVARU LYGOS DLP FIGURU SIULYMAI

Del 10. Manau cia svabiau butu sinchroniskumas ir tada matytum pagal ka orentuotis. bet kaip supratau STACK figuras naudoti ir papraschiau ir patogiau.

Autorius:  Fivedots [ 2010.05.08 22:10 ]
Pranešimo tema:  Re: AITVARU LYGOS DLP FIGURU SIULYMAI

Manau, kad vienas argumentas labai daug dave del fuguru suvokimo tiek skridime tiek vertinime. "Svarbu, kad figura butu ymanoma vertinti" /JURGIS/ :)

Puslapis 11 Visos datos yra UTC + 2 valandos [ DST ]
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group
http://www.phpbb.com/